fredag den 11. september 2009

1. besøg på min biotop

Så blev det tid til at tage ud til min biotop og fotografere på livet løs. Lige siden jeg erfarede at vi skulle finde et natursted, som vi skulle beskæftige os løbende med, vidste jeg, hvor min biotop skulle være. Jeg er den heldige ejer af en hest og det sted hvor den står opstaldet, er der de mest fantastiske naturmuligheder at begive sig ud i. 1 kilomet til skoven og 2 kilometer til heden, (Stensbæk Plantage), som ligger imellem Gram og Ribe. Hestene går i øjeblikket på en kæmpe eng - på ca 20 hektar, med udsigt over hede og skov og Gelsaaen løber lige igennem engen. Så hvis jeg skulle finde et sted med en masse spændende natur, hvor jeg ville have mulighed for at komme tit, var dette sted en oplagt mulighed. Jeg valgte et lille område, der grænser ned til åen..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar