tirsdag den 20. oktober 2009

Oversvømmede fælder....




Så blev det tid til at tjekke fælderne og det var med noget dårlig samvittighed, fordi jeg havde ikke været derude i over en uge og det havde været regnvejr i mellemtiden.. Men de skulle jo tjekkes.. To af fælderne kunne jeg ikke finde.. Åen var steget en smule og blevet lidt bredere og da de to af fælderne befandt sig kanten ned til vandet, har jeg på fornemmelsen at de er blevet skyllet væk... hmm. Efter at have ledt et stykke tid, fandt jeg den ene fælde jeg havde gravet ned i græsset - dens indhold var knap så lækkert...Kunne ikke bestemme hvad det store var sorte var, da det var helt opsvulmet, men det kunne godt ligne en snegl.. Der lå også nogle insekter og orme i, men indholdet fra fælden stank helt vildt forfærdeligt. Det havde måske ligget i vand i en uge og det var vist begyndt at rådne det hele, så havde ikke sønderlig lyst til at undersøge det nærmere.. Næste gang jeg skal finde dyr, må jeg huske at tage derud dagen efter, hvis jeg har sat en fælde op. De to andre fælder var der ingen dyr i, kun vand.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar