mandag den 28. marts 2011

Fugleliv

Jeg har fået dyr på min biotop!! Idag da jeg var ude for at søsætte mine både, opdagede jeg at der var kommet rigtig mange "vandfugle" i den lavvandede skovsø. Min kæreste er igang med at tage jagttegn og jeg har hørt ham i fugle osv, så kunne med det samme se, at der er tale om gråænder og grågæs! Og der er faktisk rigtig mange af dem. Jeg håber at de beslutter sig for at yngle derude. Det kunne være sjovt med ællinger og gæslinger på biotopen. Problemet med at have en jagthund er, at det ikke altid lige lykkedes at komme tæt nok på fuglene til at kunne tage et billede. Jeg har haft en del problemer med "Futte" idag, så næste gang jeg tager på biotopen, tror jeg at jeg lader ham blive hjemme;) på dette billede er der to grågæs, som svømmer henne ved sivene. Har sat ring om dem. På dette billede flyver en flok gråænder, som lettede fra søen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar