onsdag den 8. december 2010

Dyrehold


Et par dage inden vinteren satte ind i Danmark med frost og sne, overvejede jeg at gå ud i haven og grave nogle regnorme op til vores dyrehold i værksted, natur og teknik. Men dovenskaben sejrede og jeg fik ikke fundet skovlen frem eller kapret nogle orme til mit dyrehold. Inden jeg ser mig óm er alting hvidt og bundfrossent - selv kompostbeholderen er ikke til at få op.. Hmm nu er gode råd dyre, mine holdkammerater har fået fat i deres dyr og jeg sidder her med r.. i postkassen. Håber på at disse dages ikke så kraftig frost gør, at jeg kan komme i jorden og finde nogle orme. I mellemtiden vil jeg anskaffe litteratur omkring regnormene, så jeg kan få udvidet min horisont og dele min viden med mine studiekammerater i vores fælles opgave om dyrehold. Selvom det ser temmelig sort ud mht at komme i jorden lige foreløbig....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar