mandag den 28. februar 2011

Biotopbesøg 20 februar 2011.



Jeg besluttede mig for at tage ud på min biotop og lave endnu en hule. Jeg havde på daværende tidspunkt svært ved at finde på aktiviteter derude, så tænkte at jeg ville kigge til min færdige hule og bygge endnu en, nu når der alligevel ligger så mange grene derude. Da jeg ankom til biotopen var alting igen frosset til og jeg kunne se at min færdige hule har været oversvømmet, og vandet var nu frosset til is. Derfor besluttede jeg mig for at lave den nye hule længere inde på bredden, så den ikke også bliver oversvømmet når det hele begynder at tø. Processen ved at bygge den nye hule tog ikke meget længere end en god halv times tid og det gode ved "hulebyggeri". er at man nemt kan holde varmen mens man er igang.
Her er Futte foran den nye hule, det er hårdt at være med i skoven åbenbart.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar