mandag den 28. februar 2011

Nyt projekt

Dette projekt er sat igang via inspiration fra min studiekammerat Lotte (tak for det Lotte;). Jeg vil lave nogle små både ud af materialer indsamlet fra området ved min biotop og planen er at søsætte dem og se om de overhovedet kan sejle, når isen i søen engang er tøet.
Derfor smed jeg hunden bag i bilen og gik en tur rundt om Skovsøen ved min biotop på jagt efter bark, jeg kunne bruge til at lave både af og heldet var med mig. Inde imellem grantræerne lå der en bunke væltede og halvrådne grantræer. Her kunne jeg nemt pille nogle stykker bark - det sad helt løst, og knække nogle af de tynde små grene af, som jeg vil bruge som mast.
Her er mine barkstykker - billedet er lidt utydeligt da det er taget med min mobiltelefon. Så er det bare hjem og forsøge at lave nogle små både. Som sejl vil jeg bruge nogle af mine "øvelsesmalerier" fra mit udfordringsprojekt.
Fortsættelse følger.....;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar